Copywriting si Marketing

copywriting marketingIn internet marketing, mai mult decat oriunde, copywritingul joaca un rol decisiv cand vrei sa vinzi. Pe online ai un mare dezavantaj : NU esti acolo fizic incat sa-ti convingi vizitatorul sa ia o decizie. Dar in locul tau este continutul : text, audio, video + imagini care sa accentueze mesajul tau.

Asta e un motiv pentru care in internet marketing conteaza extrem de mult cuvintele pe care le folosesti. Stilul conversational e de preferat . In loc sa spui “cei care sunt interesati sa vanda mai mult au nevoie de materialul meu” poti incerca “daca vrei sa vinzi mai mult, ai nevoie de materialul meu”

Vezi diferenta? Faptul ca folosesti persoana a doua si o adresare directa poate creea usor senzatia de apropiere si de familiaritate. In plus, in felul acesta castigi atentia mult mai usor. Vizitatorul citeste pentru ca i te adresezi. LUI.

Pe langa toate acestea, lucrul cel mai important este ca tu sa reusesti cu ajutorul cuvintelor sa fii prezent intr-o conversatie pe care vizitatorul o are deja in cap si apoi sa o conduci catre decizia dorita de tine. In acel punct esti deja castigator.

Suna a manipulare? Fac pariu ca suna.

Este eficient?

Intreaba-i pe cei care vand produse online daca e eficient sau nu.

Problema de care ma izbesc cel mai mult in aceste zile este perceptia clientilor ca e SUFICIENT sa scrie ceva pe internet si oamenii se vor napusti sa le cumpere produsele. Sau ca e suficient sa isi puna mare un banner cu numele firmei pe un site si dintr-o data vanzarile vor exploda.

Sa castigi atentia unui vizitator este din ce in ce mai greu. Sa o pastrezi dupa ce a intrat la tine pe site, blog, forum inseamna munca.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *