Puterea evenimentelor

Man with beer and chips watching TV at home

Man with beer and chips watching TV at home

De ce se bea bere când e la televizor meci de fotbal? Numerele sunt mai sportive? De ce la concert simți nevoia sã bei o cola? Ciocolata nu are acelasi efect? De ce in momentele de relaxare la terasa ne gandim la o cafea si o tigara in loc de un pahar cu lapte?

Comunicarea brandului prin evenimente ne-a creat aceste reflexe. Puterea evenimentelor este intr-adevãr mare.

a. Târgurile și expoziþiile te pun pe harta cumpãrãtorilor și le creeazã prima impresie despre mãrimea, preþul și capacitatea ta de a inova.
b. Conferințele și seminariile îi familiarizeazã pe clienții experți cu produse specializate.
c. Evenimentele culturale, sportive, distractive creeazã o ambianțã propice brandului și asocieri emoționale.

Exemple de evenimente reușite:
1. Conferintele medicale sunt o combinatie de toate elementele: expoziție, mâncare, cursuri, distracție, networking.
La noi nu se prea practicã, dar in strainatate, dupa conferințe, medicii sunt invitati la dineuri, spectacole, excursii, golf etc.

Nu e de mirare cã evenimentele pe domeniul medical dau rezultate mai bune în susținerea vânzãrilor decât promoțiile sau publicitatea. Conferințele reușesc sã concentreze atenția unui numãr mare de specialiști pe mesaje care vin din partea unor experþi. Cum altfel sa ajungi la un public refractar la mesaje comerciale ºi care nu are timp sã primeascã agenþii de vânzãri?

2. In Muzeul Satului a fost la un moment dat o tabãra de creație “Vara pe ulițã” la care au participat peste 450 de copii.

De la 10 la 14 ei învaþã un meșteșug: ceramicã, modelaj, instrumente muzicale, desen, picturã naivã, icoane, þesut, pãpuși și obiecte decorative etc. La prânz au o pauzã de orã cu jocuri de tabãrã, spectacole, cursuri de dans etc.

Rețeta de succes de la Muzeul Satului:

– un loc minunat
– învãțarea unor lucruri interesante care nu se predau nicãieri
– distracție, activitãți în aer liber și socializare

Ce pãrinte nu și-ar dori sã își trimitã copilul? Ce copil nu ar dori sã participe?

Iar acum închipuiți-vã Muzeul fãrã acest eveniment.. Ar mai fi la fel de viu, interesant, vizitat și iubit de copii, pãrinți și vizitatori strãini curioși? Nu mai punem la socoteala si veniturile minus cheltuielile.

Salvează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *